Producenci
Promocje
2+1 Fusso Light + Ultra Glaco + Gzox Nano Hard
2+1 Fusso Light + Ultra Glaco + Gzox Nano Hard
233,48 zł 183,50 zł
szt.
2+1 Fusso Dark + Ultra Glaco + Gzox Nano Hard
2+1 Fusso Dark + Ultra Glaco + Gzox Nano Hard
233,48 zł 183,50 zł
szt.
RRC Car Wash Anti-fog 150 ml
RRC Car Wash Anti-fog 150 ml
20,00 zł 16,00 zł
szt.
Nowości
RRC Car Wash Anti-fog 150 ml
RRC Car Wash Anti-fog 150 ml
20,00 zł 16,00 zł
szt.
RRC Car Wash Glass Cleaner - 1 litr
RRC Car Wash Glass Cleaner - 1 litr
20,00 zł
szt.
Angelwax QED Quick Detailer 500 ml
Angelwax QED Quick Detailer 500 ml
59,50 zł
szt.

Certyfikat Prokonsumencki

Zwroty i reklamacje
Zwroty
 
Jako Konsumentowi gwarantujemy Ci możliwość rezygnacji z dokonanego zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki w przypadku zamówień złożonych za pośrednictwem serwisu aukcyjnego Allegro.
 
Jak zwrócić towar?
 
1. Wydrukuj i wypełnij formularz odstąpienia od umowy.
 
2. Zapakuj zwracany produkt zwracając uwagę na staranne zabezpieczenie towaru na czas transportu. Pamiętaj! Zwrotowi podlegają produkty nowe, w pełni kompletne.
 
3. Do przesyłki dołącz dowód zakupu (np. paragon fiskalny), kartę gwarancyjną (o ile została wydana) oraz formularz odstąpienia od umowy.
 
4. Odeślij paczkę na adres:
 
Firma „ART-AD”
ul. Promykowa 3a
35-304 Rzeszów
 
Prawo odstąpienia od umowy
 
1. Na podstawie ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny.
 
2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne, jeżeli Klient wyśle w terminie 14 dni od daty doręczenia towaru, oświadczenie o odstąpieniu
od umowy. Do zachowania terminu wystarczy złożenie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można złożyć na formularzu bądź drogą mailową na adres: sklep@dnadetailing.com.pl
 
3. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy na swój koszt.
 
4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.
 
5. W przypadku, gdy Klient wybrał sposób dostawy przedmiotu inny niż najtańszy oferowany przez Sklep, Sklep nie zwróci Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sklep zwróci jedynie koszt najtańszej dostawy danego przedmiotu do Klienta.
 
6. Klient pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania). 
 
7. Prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny nie przysługuje Przedsiębiorcy.
 
 
 
Reklamacje
 
Wszystkie towary oferowane w sklepie są fabrycznie nowe - pochodzą bezpośrednio od producenta lub dystrybutora. Jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo, a towar nabyłeś jako Konsument, masz prawo złożyć reklamację. Reklamacje zostają rozpatrzone w ciągu 14 dni, licząc od dnia otrzymania od Ciebie reklamowanych towarów.
 
Jak złożyć reklamację?
 
1. Wydrukuj i wypełnij formularz zgłoszenia reklamacji.
 
2. Zapakuj reklamowany produkt zwracając uwagę na staranne zabezpieczenie towaru na czas transportu. Pamiętaj, że towar odsyłany
na reklamację powinien być kompletny.
 
3. Do przesyłki dołącz dowód zakupu (np. paragon fiskalny), kartę gwarancyjną (o ile została wydana) oraz formularz zgłoszenia reklamacji.
 
4. Odeślij paczkę na adres:
 
Firma „ART-AD”
ul. Promykowa 3a
35-304 Rzeszów
 
Reklamacje
 
1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient/Przedsiębiorca powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. Koszty wysyłki pokrywa Klient/Przedsiębiorca. 
 
2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta/Przedsiębiorcy w terminie 14 dni od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.
 
3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi/Przedsiębiorcy nowego towaru bądź usunięcia niezgodności,
koszty dostaw ponosi Sklep. 
 
4. W przypadku uznania reklamacji Sklep zwraca Klientowi/Przedsiębiorcy poniesione koszta wysyłki towaru. W przypadku,
gdy Klient/Przedsiębiorca wybrał sposób dostawy przedmiotu inny niż najtańszy oferowany przez Sklep, Sklep nie zwróci Klientowi/Przedsiębiorcy poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sklep zwróci jedynie koszt najtańszej dostawy danego przedmiotu do Klienta/Przedsiębiorcy.
 
5. Sklep odpowiada przed Klientem/Przedsiębiorcą na podstawie prawa rękojmi regulowanego przez Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) przez okres 24 miesięcy.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony

DNA Detailing shop

DNA Detailing

Zajmujemy się sprzedażą profesjonalnych kosmetyków do pielęgnacji samochodów.

#DETAILING #RZESZOW


DNA Detailing shop Instagram

Sklep internetowy Shoper.pl